CANÇÓ D’ARION
“Arion”, el que va ser gran poeta grec, se’ns presenta com una persona una mica creguda, com el rei de la lira, com el preferit dels reis de l’Olimp.
Ens diu que li agrada la gresca, el vi, cantar, ballar, en fi… diu: M’ofereixen llorers i flors a cabassos… perquè canto de nassos”.
Escolteu els primers assajos:
[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/gKVME8HwQV8" width="425" height="350" wmode="transparent" /]
Per ser un assaig “espontani” no està malament. Aquest vídeo ens ajudarà a veure (i entendre) que encara hem de millorar moltes coses i polir i afinar alguns passatges.
Segur que amb més atenció i concentració aconseguirem cantar millor. Aquesta cantata és una meravella i bé s’ho val. No?
Josep
a mi m agrada aquesta cantata i la de l any passat tambe ha sigut molt maca i tambe hi ha un nen que conec de 5eb que tambe m sxplica tot lo de la cantata i aixi puc estar molt ven informada!!!!
agata t’ estimu